TabDigLet

 

Der findes mange forskellige måde man kan tabe sig på.
Man kan tælle kalorier, eller følge anvisninger på hvad og hvor meget man må spise, iform af spsk eller håndfulde.
Fælles er at man skal indtage mindre end man forbrænder- dermed er man i kalorie underskud.
Forskning viser, at sikrer vi et stabilt blodsukker med indtag af mad, er muligheden for overspisning mindre end hvis man sulter igennem dagen.
Vi giver dig en kostplan og vejen til vægttabet. Du vil modtage opskrifter og præcise anvisninger om hvor meget du skal spise til hvert måltid.

Hos TabDigLet finder vi den måde, som passer dig bedst. Vi sætter et mål og vurderer om hvilken metode der er bedst for dig.
Er du utålmodig og vil have et hurtigere vægttab, men med strikse regler eller har du tid til at tabe dig langsomt med mere flexible regler.
Alle måder er gode, vi skal blot finde den som passer dig bedst – så du opnår et varigt vægttab!

Vi tilbyder følgende forløb:
Online forløb – læs mere her
Fysiske Forløb hvor vi mødes en gang om ugen og du bliver målt og vejet – Læs mere her
En til En forløb, hvor du følges tæt af Charlotte Rachlin og I mødes og du bliver målt & vejet samt I træner sammen, skulle du ønske det – læs mere her

 


Resultater: